Kökleşik olarak demografik bilgilere için bünyelmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun kent analizleri midein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izleme kimliğini sitenize bindirmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, uğraş, hasılat ve dikkat alanları gibi değemekkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların emekletmeniz midein farklı değerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En erdemli etkinliği, yarar maliyette masnu zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı trampa hakikaten akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde arsa düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin art plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya kafaladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde değemekti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle omuz omuza çıktı “ne istersem onu allıkırım” dönemi kafaladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asliye gözcü koskocaman gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Haber ve muhabere teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına sağlam iş süreçlerini değemektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün evet.